A szingli háztartásokról 2

Mert mi is a legfontosabb skill, amelyet egy egyedül élő nőnek el kell sajátítania ahhoz, hogy boldoguljon a hétköznapokban? Becsavarni a villanykörtét? Ugyan már. Lyukat fúrni a falba? Ádehogy. 

Felhúzni a ruhája hátán a cipzárt. 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to A szingli háztartásokról 2

  1. fűzfavirág says:

    😀 Milyen igaz… bár a jóga segít, mert hajlékonyan tart.

  2. Margaréta says:

    Vehehe. én olyat nem is veszek, mert a) nem jönnek rám b) a boltban se tudom felhúzni.:DD

  3. kellene eszkábálni egy célszerszámot, ami beakasztható, és egy hosszú boton lóg. meggazdagodnál vele 🙂

  4. postmodernystka says:

    ezzel a problémával én is most szembesültem, amikor 29 év után életemben kb harmadszor volt rajtam ruha. felhúzni még csak-csak, de nekem a levétel sem ment olyan egyszerűen. taktikailag meg kell tervezni ezt a ruhaviselést…

Leave a Reply

