Liebster

Elnézést kérek, rettenetesen el vagyok maradva mindenféle dolgokkal, többek között ezzel is. A díjat két helyről is megkaptam, beaa-tól és greyvalmtól. Mindkettejüknek nagyon szépen köszönöm!

A szabályok (greyvalmtól kopipésztelve):

1. Linkeld aki téged jelölt.
2. Válaszolj a 10 kérdésre amit feltett neked.
3. Jelölj te is 10, de legalább 3 embert (200 alatti legyen a követőik száma)
4. Tegyél fel 10 kérdést te is.
5. Tudasd jelöltjeid blogjain, hogy Liebster Díjat kaptak tőled.

Beaa kérdései:

1. Mennyire írod magadnak a blogodat, és mennyire számít az, hogy “másoknak is írod”?

Jó kérdés, és nincs rá jó válasz. Egyrészt magamnak írom, magamért, határozott terápiás célja volt, amikor elkezdtem, és ha valamiről úgy érzem, hogy írni akarok róla, akkor is leírom, ha akármi van. Másrészt meg számít, hogy olvassátok, hogy ne számítana? Ha nem így lenne, akkor zárt blogot írnék, vagy kulcsos naplót.

2. A kedvenc könyved, aminek a lapjait már rongyossá olvastad?

Haha 🙂 Egyértelműen A Gyűrűk Ura. Számos kiadásban megvan, van köztük olyan példány is, ami szó szerint rongyos, meg olyan is, ami Collector’s Edition, és csak kesztyűben nyúlok hozzá 😉

3. Hogyan áll össze egy bejegyzésed? (Előtte hosszas filozofálás, kétszer átnézed és belejavítasz vagy egyből leírod ami megfogalmazódik benned, utána olvasol, kérdezel más embereket..)

Fejben. Sokszor már miközben történik velem valami, “fejben blogolom”, aztán leírom, amikor időm van rá. Publikálás előtt még átnézem egyszer az elütések miatt, minél hirtelenebb felindulásból született, annál inkább.

4. Éjszaka vagy inkább nappal párti vagy?

Ha tehetném, soha nem aludnék, vagy sokkal kevesebbet. Alapvetően éjszakai típus vagyok, de a reggeleket is szeretem, főleg nyáron. A délután három órát viszont szívesen átaludnám.

5. Mit kívánnál, ha látnál most egy hullócsillagot? (ami publikus :D )

Láttam nyáron hullócsillagot, és kívántam 🙂 Mindig ugyanazt. Ami ebből publikus, az az, hogy legyőzzem a sárkányt 🙂

6. Milyen állat lennél, ha lehetnél? Miért?

Sirály. Mert tengermániás vagyok. Meg ezért.

7. Ha választhatnál egy várost, vagy helyszínt, hol töltenéd le legszívesebben az életed?

Két ilyen is van. Az egyik Helsinki, de egész Skandináviával kiegyeznék. A másik Spanyolország. Legszívesebben úgy élnék, mint a finn nyugdíjasok, nyáron Észak (ahhoz semmi sem fogható, próbáljátok ki, ha nem hiszitek), télen Spanyolföld.

8. A csendet vagy az örök pezsgést választanád? 

Ez is nehéz. Nem tudnék választani. Mind a kettőre szükségem van.

9. Hogyan indítod a napodat, mivel kezdődik nálad el az élet? (egy kávé, jóga, kitárod az ablakodat és kacsintasz egyet a Napra..?)

Kávé. Aztán még egy kávé. Közben bekapcsolom a gépet, kimegyek az erkélyre, és nézelődök, átgondolom az előttem álló napot. Aztán megnézem a leveleimet, meg hogy mi történt a világban, amíg aludtam. Aztán még egy kávé. És nagyon fontos, hogy közben ne szóljanak hozzám, főleg kérdéseket ne tegyenek fel 🙂

10. Van valamilyen fóbiád?

Ó, hogyne 🙂 Ha régebb óta olvasod a blogot, akkor tudod. Ha nem, akkor keress rá arra, hogy darázs, moly, bogár vagy hasonlók. Jó szórakozást!

Greyvalm kérdései: 

1. Mióta blogolsz, és ha több blogod volt, miért indítottál újat?

2009 nyara óta. Nem volt más blogom, hűséges típus vagyok, amikor költöztem, hoztam mindent magammal. De lehet, hogy indítok majd újat, más célokra.

2. Ha utazni szottyanna kedved, melyik égtájnak indulnál?

Északnak, mint fentebb már kiderült 🙂 Lappföld különösen fájó pont, hogy kimaradt eddig. Vagy délnek. De imádok utazni, úgyhogy kb. bárhova elmennék, ha lehetőségem nyílna rá.

3.A macska láva ló? Ezt inkább újra.

Hogymi? 🙂

3. Mi az, amin változtatnál Magadon?

Hm. Kevesebbet szoronganék. Kevesebbet halogatnék. Többet dolgoznék, többet pihennék, többet nevetnék, és több szeretetet adnék. De alapvetően jól megvagyok így, ahogy vagyok.

4. Ez nem kérdés: Mutass egy dalt, amit egy adott eseményhez, hangulathoz kötsz –és írd le, mi az.

Ez a legnehezebb az összes közül 🙂 Szinte az életem minden eseményéhez tudnék kötni valamilyen zenét. Ezt azért választottam, mert egy olyan időszakhoz kapcsolódik, amikor teljesen lenulláztam és újrakezdtem az életemet, és szeretek arra emlékezni, hogy akkor milyen energiák szabadultak el bennem, és hogy minden sokkal jobb lett, mint azelőtt. 

5. Van olyan tárgyad, amihez nagyon szorosan kötődsz? Mi az?

Minden tárgyamhoz nagyon szorosan kötődöm, és szinte mindnek van valamilyen története. A legszorosabban talán a gyűrűmhöz, amit a nagymamámtól kaptam (az ő jegygyűrűje volt).

6. Milyen színű a szobád fala (vagy amelyikben épp tartózkodsz)?

Ennek itt épp flamingó 🙂 A falaim színéről többet itt, itt, meg itt, meg még itt is.

7. Hiszel a szerencsében?

Valamennyire igen, legalábbis szoktam olyat mondani, hogy mázlista vagyok, vagy balszerencsém van. De sokkal inkább az van, hogy…

8. …és a sorsban?

… a Sorsban feltétlenül hiszek. Hiszek abban is, hogy alapvetően jóindulatú, csak hülye a humora, de szerencsére ezt csak a kevésbé fontos dolgokkal kapcsolatban engedi meg magának (legalábbis utólag kiderül, hogy ezek kevésbé fontos dolgok, bár elég dühös tudok lenni rá az adott helyzetben). Szóval jól megvagyunk mi ketten.

9. Miért pont ezt a nicknevet választottad?

Nem választottam, Csipkepittytől kaptam, és elég messzire vezetne, hogy milyen apropóból, de elégedett vagyok vele.

10. Ha megadatna a lehetőség – lennél halhatatlan? Miért?

Igen, lennék, mert kíváncsi vagyok, és szeretek élni, és annyi mindent szeretnék még kipróbálni. És igen, tudom, hogy nagyon nehéz lenne.

Az első két pont ezennel teljesítve, 3-5. egy következő posztban. Stay tuned.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Liebster

  1. fűzfavirág says:

    Te is fiam Jonathan? Hogy én mennyire imádtam azt a könyvet. Képes voltam újra meg újra bőgni rajta, pedig nem vagyok sírós. Meg vigyorogni is, és azóta is, ha eszembe jut.

  2. Laura says:

    Nahát, Jonathan 🙂 Vele kezdődött az elferdülésem 🙂

  3. hosszu says:

    Meg sem kéne lepődnöm, igaz? 🙂 És most jöttem rá, hogy milyen régen nem olvastam.

Leave a Reply

