CsKRD reloaded

Bizony, bizony, újjáélesztettük a szendergő CsKRD-projektet, és elhatároztuk, hogy ezúttal nem eresztjük, amíg tényleg vége nem lesz, mert ha még egyszer félretesszük és elővesszük (ami elől Csipkepitty amúgy is a leghatározottabban elzárkózik), akkor még képesek lennénk, és harmadszor is újrafordítanánk az egészet. Merthogy ma nagyjából ez történt. Persze nem ez volt a terv. A terv az volt (Csipkepitty szerint csak azért, mert a CsKRD-vel kapcsolatban is olyan a memóriám, mint az aranyhalnak, de ez tulajdonképpen szerencse), hogy könnyedén végigfutunk a szövegen, amit amúgy is letisztáztunk már egyszer, kigyomláljuk a stilisztikai hibákat meg amit még kell, majd önnön nagyszerűségünk tudatában elégedetten elfogyasztjuk a meglehetősen büdös (de finom) virslis babot, amit Csipkepitty hozott. Ehhez képest a mai adag első átolvasásának felénél sem tartottunk még, mikor én már egyszerre sírtam, csuklottam, röhögtem, köhögtem és fújtam az orrom, Csipke pedig azon aggódott, hogy ha meg talál ütni a guta, vagy végzetesen félrenyelem valamelyik testnedvemet, akkor hogy fog ő kijutni a lakásból.

Cs: Akkor leszünk bajban, ha már röhögni sem tudunk rajta.

H: Akkor majd gyorsan kiadatjuk.

A babot azért megettük.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to CsKRD reloaded

  1. fűzfavirág says:

    Akkor majd gyorsan megmutatjátok nekem 🙂

    • hosszu says:

      Ha másodjára is eljutunk a végéig, és még mindig érdekel, akkor feltétlenül 🙂

      • fűzfavirág says:

        Már akkor érdekelt, amikor először eljutottatok. És azóta is. Meg a ház urát is, de nagyon.

      • hosszu says:

        Húha. Hát először is köszönjük, másrészt megtisztelő, harmadrészt pedig én az ilyesmitől legott berezelek, de ez az én hülyeségem, Csipke majd biztos pofoz belém némi józan észt. Viszont, ahogy így újraolvassuk az első verziót, ne bánd, hogy ezt nem láttad. Remélem, a 2.0 vállalhatóbb lesz.

Leave a Reply

