Boldog Karácsonyt!

December 10-e óta egy estét sem töltöttem egyedül, és ebben az évben talán már nem is fogok. Több élmény ért az elmúlt két hétben, mint az azt megelőző négy hónapban (de ha a nyaralást nem számítom, akkor talán egész évben), és ez most jó. Nem tudok írni róla, majd talán apránként. Holnap hazamegyek, a kozmetikushoz már bejelentkeztem, az ajándékokat megvettem*, és remélem, még épp időben érkezem, hogy ne maradjak le a családi hagyománynak számító Nagy Faállítási Balhéról**. Munkát persze viszek, mert idén sem sikerült megoldani, hogy szabadon tartsam ezt az egy hetet, de én voltam az egyetlen, aki ezen meglepődött, úgy tűnik, a családom már hozzászokott. 

Cserébe ezen a héten nem sokat haladtam***, és nem fejeztem be, amiket be akartam, de ez most őszintén nem tud érdekelni. Épp eleget feszültem és dolgoztam ebben az évben, idejét sem tudom, mikor volt utoljára legális szabadnapom, amikor elgondolkodhattam volna azon, hogy mit akarok csinálni****, és jövőre még rengeteget dolgozhatok, számtalan listát írhatok, és kedvemre agyontervezhetem az életemet. Az időjárásnak becézett szürke nyáladzásra pillanatnyilag csak úgy tudok reagálni, hogy naponta háromszor bealszom. Majd meglesz minden.

Fura év volt. Semmi sem pont úgy alakult, ahogy akartam vagy terveztem, és még mindig nem záródott le semmi, aminek le kellett volna. Mégis azt érzem, hogy minden a lehető legjobb irányba halad.

Örülünk.

Nektek pedig nagyon szép ünnepet, sok szeretetet, és minél több pihenést.

* piciket. Idén az az igazi ajándék, hogy együtt vagyunk, és látjuk egymást 🙂

** el sem hinnétek, hány egyetlen helyes módja van egy karácsonyfa felállításának. Ilyenkor töltök magamnak egy pohár bort, és élvezem a műsort.

*** pedig Mosolygólány még ki is takarított, mire hazajöttem, hogy ezzel se kelljen foglalkoznom. Tényleg nem tudom, mivel érdemeltem ki a barátaimat.

**** az emlegetett nyaralásból például három napot egy mosókonyhában töltöttem a számítógépemmel

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Boldog Karácsonyt!

  1. perenne2 says:

    No hála Istennek! Épp ideje volt egy ilyen posztnak. Áldott, bélés ünnepeket neked – és szeretteidnek – is!

  2. fűzfavirág says:

    Boldog karácsonyt 🙂 azért aludj is néha.

  3. hosszu says:

    Köszönöm szépen 🙂 Nektek is!

Leave a Reply

