Családom és egyéb állatfajták, x + 1

A minap tágabb családi körben ünnepeltük Dörmögőt (azaz itt volt Ex, Ex gyereke és Ex aktuális barátnője), és Ex nagyon kedvesen invitált, hogy üljek mellé, még a padot is megveregette a nyomaték kedvéért – amit Kutyi teljesen félreértett, boldogan odarohant, felpattant Ex mellé, és nyálas kutyacsókokkal borította el hálából, amiért végre őt is emberszámba vették. 

Én pedig jól vagyok, egyre gömbölyűbben, és Csipikenyuszi ma megkérdezte, hogy mi van azzal a bizonyos munkával, amit állítólag hazahoztam, mert ő még egy percet sem látott dolgozni, de úgy tűnik, most tényleg bevettem a leszarom-tablettát. Ellenben ma vettem szilveszterre egy dominacsizmát.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

