Évvégi mindenféle

Tényleg ez volt a legszebb karácsonyunk. Hihetetlen gyorsan eltelt, minden napra jutott valami történés, a Gyerek például koncertezett, én ismét új élménnyel gazdagodtam, mert nem sűrűn bulizik az ember az exe gyerekével, ugye, Kutyi meghódított egy komplett metálzenekart, és mindenkivel agyonsimogattatta magát (a kétméteres tetovált doboshoz külön odament kikövetelni az adagját), és még Csipikenyuszi férje (a.k.a. a Vörös) is meglátogatott minket. Persze Mamika volt a sztár, akiben nem győztünk gyönyörködni, ahogy ránk néz és kacarászik, vagy huncutul ránk mosolyog az ágyból, vagy rácsodálkozik emberekre, akiknek vagy tíz éve nem látta az arcvonásait (Dörmögőn például kifejezetten jól szórakozik). Dolgozni gyakorlatilag nem dolgoztam (tettem egy erőtlen kísérletet, de nem sok sikerrel), viszont sokat ettem (holnap majd ráállok a mérlegre. ma nem merek.), sokat ittam (a veszett kutyával nagyon vigyázzatok. alattomos jószág.), sokat tévéztem, és úgy általában elengedtem fülem-farkam. Jó lett volna még többet beszélgetni, együtt lenni, még több emberrel találkozni és még több mindent csinálni (az íjászat például vendégjárásból és másnaposságból kifolyólag elmaradt), de nem tudom, mikor jöttem meg ilyen kipihenten és feltöltődve otthonról. Vagy bárhonnan. Jöhet az új év. 

Piros bugyim most nincs, és az elefántméretűt nem vagyok hajlandó felvenni. Vettem viszont virslit, amiről időközben megtudtam, hogy ugyanolyan hasonlóságon alapuló szimbolikával rendelkezik, mint a lencse (az elmúlt években nem ettem, mert nem szeretem, biztos itt rontottam el), és biztos, ami biztos alapon a lencsébe is teszek kolbászt 😀 Az pedig nem kérdés, hogy mit fogok csinálni az új évben, mivel holnap és elsején is dolgoznom kell, de most már tényleg. 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Évvégi mindenféle

  1. perenne2 says:

    Na most örömködni akartam egy sort a posztodon, de ehelyett rohanok virslit venni 🙂

  2. fűzfavirág says:

    Pedig elsején nem szabad dolgozni, mert egész évre úgy maradsz 😀
    Boldog új évet!

  3. csipikenyuszi says:

    Hát én meg elfelejtettem a piros bugyit, vaze! Volt valami hiányérzetem, de nem jöttem rá miért. Na, akkor ebben az évben nem sok részem lesz kalandokban(nem mintha qz elmált év bővelkedett volna benne). A lencsét tudtam, de nem csináltam, a virslit nem tudtam, majd mittitejek helyett azt fogok beilleszteni a menübe. Ősszegezve: nem lesz sem pénzem sem érzelmi kalandom az újévben. Szép kis perspektíva! Őszintén: tudtam piros bugyi és virsli néllkül is. Boldog Újévet! 🙂

Leave a Reply

