Egyébként

meg rengetegszer nekifogtam posztot írni az elmúlt időszakban, néha pár mondatig el is jutottam fejben vagy piszkozatban, de most nem megy. Túl sokat levelezek, konzultálok, megbeszélek, problémamegoldok, ilyen vázlat, olyan absztrakt, ezt kijavítani, azt lelektorálni, aztán másnap elölről. Elfáradtak bennem a szavak. De legalább már a márciusi teendőknél tartok, nem a februáriaknál.

Mint a fentiekből kikövetkeztethető (és mint azt előre sejtettem), az Üresség és a posztdrakoniális depresszió idő és érdeklődés hiányában elmaradt. Szegény Ürességnek esélye sincs, kis túlzással szeptember végéig napra pontosan tudom, hogy mikor mit fogok csinálni, szeptemberben meg kezdődik az újabb félév, ugye. Ugyanakkor kezdem azt érezni, hogy az Ürességnek az ilyen helyzetekben nagyon is fontos szerepe van. Semmire sem vágyom jobban, mint hogy két hétig egy tetszőleges tengerparton üljek, ahol nem látok embert és a franc se szól hozzám, és lehetőleg ne is gondolkodjak, csak nézzem a vizet, amíg kiürül az agyam és a lelkem. Nehéz tiszta lappal újrakezdeni lezárásélmény nélkül.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Egyébként

  1. Laura says:

    Posztdrakoniális 😀

  2. perenne2 says:

    Erre kaptam fel én is a fejem. Bár nálam a poszt, az csak illúzió 😦 Viszont a kifejezésmódot irigylem 🙂

    • balaaz says:

      Én meg kiszótárazni próbáltam, sikertelenül. Mondom csak így, ismeretlenül.

      Az “elfáradtak bennem a szavakat” nagyon szerettem – muszáj vagyok ezt dokumentálni.

      Bár csak a márciusi teendőimnél tartanék már! Talán ezek a mellkasi szorítások is elmúlnának rólam… Épp a múlt héten örvendeztem annak, hogy a tavaly decemberinek megcsináltam a felét. És már látni véltem a lehetőséget arra, hogy a másik felébe is bele tudok kezdeni. Tévedtem.

      Nem kell ahhoz tengerpart! Én csak pár várossal mentem arrébb nemrég és tökéletesen működött! Viszont két hét az abszolút indokolt! Meg az elbambulós kivonulásélmény is.

  3. én a tengerpartra kaptam fel 🙂

  4. fűzfavirág says:

    Én a két hétre 🙂 a tengerpart csak bónusz lenne… még tavalyról is akad feldolgoznivalóm, csak időm nincs hozzá.
    Remélem, neked azért lesz. Bár azt nem merem javasolni, hogy késs bizonyos melókkal 😉

    • hosszu says:

      Ezt szeretem, amikor visszarángattok a valóságba 😀 A tengerpart amúgy szigorúan augusztus második felére van előirányozva, és két hétről szó sincs, de álmodozni azért lehet 😉

Leave a Reply

