Az életmódváltás nehézségeiről 2

Az az egyik legnagyobb baj az én lelki alkatommal, hogy rettentő kevés türelmem van, és nem bírom lebontani a folyamatokat. Azonnali eredményeket akarok, most, vagy megette a fene. Az életben viszont a legtöbb dolog leginkább úgy működik, hogy akkor tényleg megeszi a fene, és nem lehet mindent teljes erőbedobással csinálni egyszerre, mert annak szétesés a vége. Úgyhogy most nagyon erősen és nagyon határozottan próbálok kis célokra és kis lépésekre összpontosítani. Például beláttam, hogy sosem lesz egy hónapom (vagy akár két hetem) arra, hogy rendbeszedjem a lakást, ezért elhatároztam, hogy mindennap megcsinálok egyvalamit. És csak egyet. Egyelőre persze kevés látszatja van, de a komfortérzetemet már az is jelentősen növeli, hogy nem borítanak mindent porcicák, és le tudok feküdni a padlóra anélkül, hogy látható nyomot hagynék.

Ami meg a testmozgást illeti, ma már túljutottam a hasizomgyakorlatokon egészen a nyújtásig (lehet, hogy ebben a szimfonikus vikingmetál is segített, amit közben hallgattam). Pár gyakorlat így is lemaradt, de ezt most boldogan leszarom, hátha legközelebb már az is belefér.

Tényleg röhejesen nehéz feladni a “ha nem csinálom tökéletesen, inkább nem is csinálom” mentalitást. De most nagyon elszántan bízom benne, hogy idővel ettől jobb lesz.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Az életmódváltás nehézségeiről 2

  1. F. says:

    Javaslom a “Sarga kapszula” cimu konyv elolvasasat. Ingyenesen letoltheto es sokat fog segiteni a testmozgas es etrend megtervezeseben.

  2. Mintha én írtam volna ezeket…mostantól követni fogom a példádat!:-)

Leave a Reply

