Esőnap

Tudom, hogy sokat nyavalygok, meg ezt is mondtam már, de az ilyen napokon tényleg azt fontolgatom, hogy összepakolok, és emigrálok valami sivatagba. Ott legalább biztos nem esik. De most komolyan, az tarthatatlan, hogy az év felét alapból utálom, és várom a tavaszt meg a nyarat, közben a tavalyi nyárból is csak annyira emlékszem, hogy volt két hét, amikor majd kipusztultam a melegtől, amúgy meg minden hétvégén, amikor kimozdultam volna, hideg volt és esett. Vagy csak esett. Az pedig egyáltalán nem tesz jót az időgazdálkodással vívott küzdelmeimnek, hogy eső előtt félórával elterülök és elalszom, bármivel is foglalkozom éppen (tanítás közben még nem fordult elő, de van, hogy rezeg a léc). Ráadásul borzasztóan irigylem azokat, akik képesek délután félórát aludni, és ettől felfrissülnek. Ha én kidőlök, az minimum két óra, és aztán kezdhetem elölről a minden reggeli mizériát és kávé után tapogatózást.

Viszont kifejezetten hősként tekintek magamra, mert miután felébredtem, olyan üdén és élénken, mint egy nyálcsorgató idióta, és undorral megszemléltem a világot, mégiscsak elvánszorogtam tornázni. Igaz, nem a mai teljesítményemről mintázzák majd meg a kecs és a mozgáskultúra szobrát (nyaktól lefelé kb. mindenütt irdatlan izomlázam van, és még mindig fáj a derekam), de nem is ez a lényeg.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Esőnap

  1. postmodernystka says:

    asszem nem vigasztal, de a sivatagban is hatarozottan hideg van es meg eso is esik neha. a tornaert gratu! probalj meg szieszta elott kavet inni, hulyen hangzik, de kb mire felebredsz, mar hatni fog.

Leave a Reply

