A titkos féreg foga

Az úgy volt, hogy vasárnap még elmentem sétálni Néhányperccel, és részvéttel meghallgattam, hogy a pasija nincs jól (közben kicsit gratuláltam magamnak, hogy megúsztam a telet takonykór nélkül). Amikor hazaértem, elkezdtem tüsszögni, majd félóra múlva (ez most nem ilyen költői fordulat, konkrét harminc perc múlva) már iszonyatosan beteg voltam, és a következő másfél napban két métert sem tudtam megtenni a lakásban zsebkendő nélkül. Aztán elmúlt. Most rohadt fáradt vagyok, és csak azért nem mondom, hogy úgy nézek ki, mint a saját öreganyám, mert nem akarom sértegetni a cuki nagymamámat (komolyan megijedtem, amikor tükörbe néztem), de délelőtt óta nem fújtam orrot, és sokkal jobban is érzem magam, pedig közben lenyomtam nyolc óra tanítást, és azt hittem, hogy utána már nem fogok állni a lábamon. Egy kiadós alvás után valószínűleg kutyabajom se lenne – már ha tudnék aludni, mert nem vagyok álmos, és ha lenne pillanatnyilag ép agysejt a fejemben, még dolgozni is lenne kedvem.

További gyanús körülmény, hogy a rohamos javulásom akkor kezdődött, amikor leadtam a tanulmányt.

Szóval vagy valami galoppvírus ment át rajtam, vagy az immunrendszerem vett ki két szabadnapot, vagy idegi alapon is lehet náthás tüneteket produkálni.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

