Küldjétek a csít

mert térdig áll a lakásban a sá. A csöpögő csap, a ripityára ment kávéfőző és az elhalálozott telefonok mellé betársult egy vicces kedvű csőtörés, úgyhogy a fürdőszobám pillanatnyilag úgy néz ki, mintha bombát találtak volna benne, és festőien elrendezett rothadt csődarabok várják a biztosítót.

Bár tulajdonképpen szerencsésen alakultak a dolgok (a titkárnő, aki helyettem volt kénytelen zéhákat íratni, valószínűleg nem értene velem egyet), mert ha már vízszerelők lepték el a lakásomat, egyúttal a csöpögő csapot is kicserélték (miután zavartan köhécselve bejelentették, hogy egy része a kezükben maradt, én pedig vidáman rávágtam, hogy véletlenül épp van itthon egy új csaptelep). Egészen új távlatok nyíltak meg előttem, ha sikerül kivakarnom a vízkövet, beülök egy nagy adag illatos valamibe.

A vezetékes telefont viszont nagyon sajnálom, mert kiderült, hogy a készülékkel van a baj, azt pedig még Dörmögőtől kaptam a névnapomra.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Küldjétek a csít

  1. baboka1957 says:

    Most rémlett fel nekem, hogy valamikor kaptál tőlem egy mini csöpögtetős kávéfőzőt. Az még megvan? Aztán a bugyirózsaszínű telefonodat is meg lehet szelídíteni egy(amúgy ajánlatos is) komolyabb színű tokkal. Elég belefektetni és már más is a külleme és még csak nem is karcolódik.
    Sajnálom a vezetékesedet, elteheted emlékbe. Van itt nekem egy fix telefon, kölcsönadhatom. Azért csak kölcsön, mert a szolgáltató tulajdona. Lecseréltük egy okosabbra, kijelzősre, de elméletileg az is meg kell legyen.

    • hosszu says:

      A kávéfőző valahol megvan (a Szobában, valószínűleg), de egyelőre inkább neszkávén élek, minthogy megkeressem. A rózsaszín szörnyet meg már megszoktam. Viszont a vezetékes telefont elkérném addig is, amíg tudok venni másikat 🙂

  2. baboka1957 says:

    OK. Remelem nem felejtem el. 🙂

Leave a Reply

