Nyár van, nyár

Ma van a szabadságom első napja, ami már csak azért is fontos kijelentés, mert az elmúlt években fel sem merült bennem, hogy van nekem ilyen, viszont kitartóan mondogattam, hogy ha leszámolok a sárkánnyal, akkor szeretnék végre egy olyan nyarat, amit nem a gép előtt töltök, hanem pihenéssel, meg azzal, hogy dolgokat csinálok. Úgy tűnik,  eljött az idő, hogy ezt komolyan vegyem. Ma például az egész napot egy strandon töltöttem, és igaz, hogy reggel azért még kiküldtem néhány emailt, a strandra vittem magammal határidőnaplót, most épp egy kicsit konferenciát szervezek, holnap pedig egész nap fordítani fogok a 38 fokban, de azért mégis, egy egész hétfői munkanapot a vízparton töltöttem a legcsekélyebb bűntudat (és számítógép) nélkül, a határidőnaplóba meg leginkább programok dátumait írtam fel, és hatalmas megelégedéssel tölt el, hogy úgysem fog beleférni minden.

Élni jó, és örülök, hogy ezt sikerült még időben újból észrevennem.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

