Let’s dance

A táncot durván tíz éve hagytam abba, egy tánctábor után. Szép voltam, fiatal, és akkor voltam a legjobb formában, jó kondiban, súlyfelesleg nélkül, a tánc volt az életem, és bárkinek elsőre letáncoltam bármit, amit akart. Ehhez képest egész héten jobbára csak álldogáltam a parkett szélén, mert alig kért fel valaki. Többet nem mentem táborba, aztán jött a sárkány, a válság, a munkadömping meg a krónikus kialvatlanság, és az egész valahol elsikkadt.

Most nyúzott vagyok és öregszem (a barátaim ezt kedvesen úgy fogalmazzák meg, hogy fáradtnak látszom), van rajtam cirka tíz kiló plusz, örülök, ha két számot végig tudok táncolni egymás után anélkül, hogy a szívinfarktus tüneteit produkálnám, és kábé évente egyszer megyek el táncos helyre, amikor itthon van a gyerekkori barátnőm, akivel annak idején együtt jártunk órákra és bulikba. Viszünk magunkkal bejáratott táncpartnert, hogy elkerüljük a parkett szélén álldogálást, és tegnap még csak kontaktlencsét se tettem és ki se festettem magam, mert a melegben úgyis csak leolvad, és különben is arra készültem, hogy amikor épp nem rajtam van a sor, akkor pihegve iszogatom a tejeskávémat/koktélomat/limonádémat.

Ehhez képest nem sok időm jutott pihegni meg iszogatni, mert egymás után kértek fel vadidegen, jól (és időnként zseniálisan) táncoló férfiak, mindenki megkérdezte, hol tanultam táncolni, a barátnőmtől pedig azt kérdezték, hogy biztos magyarok vagyunk-e, és tényleg itt tanultunk, mert elsőre azt tippelték volna, hogy Costa Ricából jöttünk (Costa Ricából, az én bőrömmel, haha). A világ alapvetően egy értelmetlen hely.

Azt hiszem, így érezheti magát egy sportkocsi, ha tíz év után végre kihozzák a garázsból.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Let’s dance

  1. fűzfavirág says:

    Hát eszedbe ne jusson megint visszamenni a garázsba! 🙂

  2. Nem bizony! Csak így tovább…Tánc nélkül lehet élni, csak nem érdemes…:-)! https://www.youtube.com/watch?v=jgQ6BNXdg8s

  3. adele1014 says:

    Néha érthetetlen (vagy első pillantásta érthetetlen) dolgokat produkál a tánc. Vàratlanul emel egekbe vagy húz a mélybe.

  4. Szerintem orditott rólad, hogy a sárkánnyal végeztél, és hogy igenis, az idén végignyaralod a nyarat. A kisugárzás sokat változtathat a dolgok menetén. 😀

Leave a Reply

